Diana Maria şi Ada I, două şlepuri încărcate cu porumb, au eşuat acum câteva săptămâni pe Dunăre din cauza nivelului scăzut al fluviului pentru această perioadă.
Una dintre barje se află, potrivit reprezentanţilor Căpităniei Drobeta Turnu Severin, în aval de ecluza de la Porţile de Fier II, iar cea de-a doua - la Calafat. Mai grav este că, din cauza cotelor scăzute ale Dunării, nu mai pot naviga mai departe şi nici nu se poate interveni până ce nivelul Dunării nu va creşte. Autorităţile spun că este prima dată când se confruntă cu o astfel de situaţie în luna noiembrie. Debitul Dunării este la jumătate faţă de normalul acestei perioade. „Cele două şlepuri aflate pe uscat, Diana Maria şi Ada I, sunt încărcate cu porumb pentru Constanţa şi sunt în aval de ecluza de la PF II şi în aval de Calafat. Cotele scăzute ale Dunării creează, în continuare, probleme navigatorilor. Din păcate, nu se poate interveni în nici un fel pentru deblocarea lor“, a declarat Marinică Genovu, şeful Căpităniei Drobeta Turnu Severin. Traficul fluvial nu este afectat însă de ceaţă, navele fiind dotate cu radare. Diana Maria şi Ada I, două şlepuri încărcate cu porumb, au eşuat acum câteva săptămâni pe Dunăre din cauza nivelului scăzut al fluviului pentru această perioadă.
Una dintre barje se află, potrivit reprezentanţilor Căpităniei Drobeta Turnu Severin, în aval de ecluza de la Porţile de Fier II, iar cea de-a doua - la Calafat. Mai grav este că, din cauza cotelor scăzute ale Dunării, nu mai pot naviga mai departe şi nici nu se poate interveni până ce nivelul Dunării nu va creşte. Autorităţile spun că este prima dată când se confruntă cu o astfel de situaţie în luna noiembrie. Debitul Dunării este la jumătate faţă de normalul acestei perioade. „Cele două şlepuri aflate pe uscat, Diana Maria şi Ada I, sunt încărcate cu porumb pentru Constanţa şi sunt în aval de ecluza de la PF II şi