Formatul TV românesc „Miss fata de la ţară" va fi produs în cel mai scurt timp de gigantul media Time Warner, cea mai mare companie media din Statele Unite ale Americii. Aceasta a fost fondată în ianuarie 1990, prin fuziunea companiilor Time Inc. şi Warner Communications.
Produsul difuzat de Prima TV este distribuit la nivel internaţional de Tim Crescenti, preşedintele companiei Small World IF şi unul dintre cei mai influenţi distribuitori de formate de televiziune din SUA.
Din importatori, exportatori
„Sunt încântat să lucrez cu Media Factory şi Prima TV şi să prezint lumii întregi formatul ‚Miss fata de la ţară'. Din Franţa până în Ucraina, din Suedia până în SUA, feedback-ul a fost fantastic. Ironia face că, de-a lungul timpului, am adus foarte multe formate în România şi trebuia să fiu la Bucureşti cel puţin de trei ori pe an. De aceea, sunt mândru acum să reprezint România, Prima TV şi Media Factory", a declarat Tim Crescenti.
Formatul a mai fost achiziţionat de compania Viasat Broadcasting pentru a fi difuzat în 11 ţări, printre care Suedia, Danemarca, Norvegia, Ungaria, Republica Cehă şi Ghana.
Versiunea ucraineană a emisiunii a fost filmată deja, pentru postul de televiziune „1+1". Primul sezon a fost filmat integral şi se pregăteşte de lansare.
Rezultatul unei investiţii
„Este un pas uriaş pentru noi, dar şi pentru piaţa tv românească în general, care până acum doar a importat formate. Sperăm ca succesul ‚Miss fata de la ţară' să deschidă un drum şi să inspire şi pe alţi producători locali şi pe alte televiziuni care pot să investească în creaţia şi dezvoltarea de formate tv", a declarat pentru România liberă Monica Senchiu, general manager Media Factory.
O completează Marius Toader, director de creaţie Media Factory, adăugând: „Un mare merit îl are Prima TV, care a crezut din primul moment în acest format. De alt