“Vanatorii de chilipiruri” s-au asezat la cozi in fata magazinelor din SUA inca de joi seara, incercand sa prinda promotii la electronice, IT, electrocasnice sau jucarii. In Romania, serverele principalilor jucatori din online au cazut si la magazine Flanco s-au format cozi “cu noaptea-n cap”, social media vuind pe marginea acestui subiect.
Unele magazine din SUA, incercand sa profite cat mai mult de aceasta perioada pentru rotunjirea veniturilor, au deschis portile inca de joi seara sau de la 00:00. Ziua de Black Friday, ultima zi de vineri din luna noiembrie, da semnalul inceperii promotiilor de sarbatori si a fost, pentru prima oara, adoptata pe larg si de retailul electroIT romanesc.
Strategia se pare ca merge, judecand dupa anuntul facut de Flanco in prima parte a zilei de vineri. “Flanco a vandut pana la ora 10:30 astazi, 25 noiembrie 2011 (o ora si jumatate), cat toata ziua de ieri (joi, 24 noiembrie 2011). In fiecare magazin Flanco sunt cozi de 10 -20 de oameni la casa”.
Mai mult de atat, Flanco capitalizeaza ghinionul jucatorilor din online si transmite ca “tot online-ul fiind picat, putem spune ca Black Friday se deruleaza in acest moment numai in reteaua Flanco”. Lantul de retail vinde 40 de produse/minut, la trei ore lantul primind 18.300 de vizitatori.
1. Ai reusit sa cumperi online, de BlackFriday, de pe magazinele implicate in eveniment? Da, dar foarte greu! Nu, n-am reusit sa ma conectez. Da, fara probleme. Nu ma intereseaza reducerile acestea.
In SUA, inca de joi seara, se adunasera 300 de oameni in fata magazinului Toys R U din Long Island, New York, scrie presa internationala, subliniind ca angajatii magazinului au spus ca sunt mai multi oameni decat in anii precedenti.
US National Retail Federation se asteapta ca in acest weekend 152 de milioane de americani sa faca cumparaturi la reducere in acest w