În şedinţa de Consiliu Judeţean de vineri se va discuta trecerea celor două investiţii majore, miniportul de la Sfântu Gheorghe şi plaja Sulina, la primăriile locale. Cele două obiective au costat, în total, peste 10 milioane de lei.
Consilierii judeţeni ar trebuie să se pronunţe în legătură cu darea în administrare a celor două investiţii către primăriile din Sfântu, respectiv Sulina.
Traseul terenului de la Sulina: de la primărie la consiliu, apoi la AZL şi înapoi la primărie
GALERIE FOTO Plaja din Sulina ratează sezonul estival. Vezi aici mai multe imagini cu plaja!
Plaja Sulina a fost gata încă de la finalul anului 2010, dar inaugurarea oficială a tot fost amânată pentru că lucrările de aici au fost reclamate la Comisia Europeană. Cu sau fără undă verde de la UE, lucrarea există, a costat peste 7 milioane de lei şi este folosită de turişti. Iniţial, Consiliul Judeţean Tulcea a pasat-o la Regia Autonomă AZL Sulina. În şedinţa ordinară din noiembrie a Consiliului Judeţean, conducerea CJ propune ca investiţia să ajungă la primăria Sulina. Explicaţia: terenul pe care s-a realizat investiţia este al primăriei. „Având în vedere că terenul pe care s-a realizat investiţia aparţine oraşului Sulina, pentru administrarea în condiţii optime a acestui obiectiv se impune darea acestuia în administrare către Consiliul Local al oraşului Sulina. În acest scop, este necesară, în prealabil, revocarea dreptului de administrare al Regiei Autonome Administraţia Zonei Libere Sulina asupra obiectivului de investiţii «Amenajare Plajă Sulina», prin hotărâre a Consiliului Judeţean Tulcea“, se arată în raportul anexat la proiectul de hotărâre.
Miniportul pe calea scurtă: primărie, consiliu, primărie
Investiţia de la Sfântu Gheorghe a costat 3,3 milioane de lei din bugetul de stat. Primul miniport din România achitat din bani publici a fost inaugurat la în