Reabilitarea tronsonului de cale ferată Alba Iulia – Bărăbanţ costă Uniunea Europeană 23,8 milioane de euro. Aceasta este precizarea deputatului PDL Clement Negruţ, prezent vineri în conferinţa de presă a organizaţiei judeţene a partidului. Deputatul a explicat că aceşti bani acoperă renovarea clădirii Haltei Bărăbanţ, reabilitarea a 7 linii de cale ferată, a tuturor releelor de transfer, 400 metri terasament şi 6 poduri. Senatorul Alexandru Pereş a argumentat că “nu sari din haltă în haltă, că mergi pe cale ferată până acolo”.
În plus, alte 21,8 milioane de euro vor fi alocaţi renovării Staţiei CFR Şibot pentru reabilitarea clădirii staţiei, a spaţiului de servire călători, a holului şi a altor componente ale acesteia.
Cele două staţii sunt parte din tronsoanele de cale ferată care tranzitează judeţul Alba (Simeria – Coşlariu şi Coşlariu – Sighişoara, care fac parte din proiectul de reabilitare a liniei de cale ferată Braşov – Simeria, componentă a Coridorului IV Pan European pentru circulaţia trenurilor cu 160 km/h).
Într-o şedinţă a Parlamentului, USL a prezentat o moţiune de cenzură împortiva ministrului Anca Boagiu, din care un capitol face referire strict la judeţul Alba: USL critică faptul că aceste tronsoane se finanţează cu sume prea mari.
Sursa foto: forumtrenuri.ro
URL scurt: http://alba24.ro/?p=56200
Reabilitarea tronsonului de cale ferată Alba Iulia – Bărăbanţ costă Uniunea Europeană 23,8 milioane de euro. Aceasta este precizarea deputatului PDL Clement Negruţ, prezent vineri în conferinţa de presă a organizaţiei judeţene a partidului. Deputatul a explicat că aceşti bani acoperă renovarea clădirii Haltei Bărăbanţ, reabilitarea a 7 linii de cale ferată, a tuturor releelor de transfer, 400 metri terasament şi 6 poduri. Senatorul Alexandru Pereş a argumentat că “nu sari din haltă în haltă, că mergi pe cale ferată până acol