Inna lansează vineri, de Ziua Internaţională a luptei împotriva violenţei domestice, campania socială "Bring the sun in my life", prin care îşi propune să le fie aproape tuturor femeilor care se confruntă cu această problemă, potrivit unui comunicat.
Site-ul dedicat campaniei www.bringthesuninmylife.com este o platformă prin intermediul căreia victimele violenţei domestice pot fi consiliate de specialiştii partenerilor campaniei din România şi din Europa, pentru a găsi soluţii pentru situaţiile în care se află şi pentru a avea o viaţă normală, fără suferinţă fizică şi traume psihice.
Campania se va extinde şi în afara Europei, purtându-se deja discuţii cu ONG-uri din America de Nord şi Sud.
Innei i s-au alăturat în campanie femei din domenii diferite, care cred în acelaşi mesaj - "Your voice matters! No Violence, No Endless Pain" ("Vocea ta contează! Fără violenţă, fără durere la nesfârşit") -, printre acestea numărându-se Amalia Nastase, actriţa Medeea Marinescu, creatoarea de modă Kristina Dragomir, creatoarea Mihaela Glavan, actriţa Ioana Blaj, VJ Oana Tache, medicul Vanda Popa, Andreea Berghea (Music Director Kiss FM) etc.
Inna, un adevărat fenomen ce a schimbat ritmurile pieţei muzicale internaţionale, a cucerit deja cluburile din toată lumea, câştigând simpatia fanilor din Europa până în Orientul Mijlociu şi Atlantic. Către sfârşitul anului 2007, cântăreaţa s-a întâlnit cu cei trei producători de la Play&Win, fapt ce a avut ca rezultat lansarea primului său single, "Hot". În doar câteva luni, Inna a obţinut un succes fără precedent. "Hot" a cucerit cele mai înalte poziţii din topurile din toată lumea, la scurt timp după lansare. Astfel, povestea a continuat - toate single-urile lansate, "Love", "Deja-Vu", "Amazing", "Sun is Up" au devenit hituri, iar Inna a fost răsplătită cu cele mai prestigioase premii