Modelele BMW Seria 1 şi BMW Seria 5 au fost distinse, în această săptămână, cu titlul ‘Auto Trophy 2011′ de către cititorii publicaţiei germane ‘Auto Zeitung’, în timp ce premiul ‘Quality Trophy’ a fost acordat celor două versiuni de către jurnaliştii aceleiaşi reviste, a anunţat, vineri, BMW Group România.
Ambele autovehicule erau favorite deja în categoriile lor: noul BMW Seria 1 la categoria compactă, iar BMW Seria 5 pe segmentul median superior. În plus, premiul ‘Quality Trophy’ a fost acordat de către jurnaliştii publicaţiei ‘Auto Zeitung’ în colaborare cu institutul de verificări tehnice Gesellschaft für Technische Überwachung /GTU/. Victoria în ‘Auto Trophy’ este cel de-al doilea premiu important pe care îl obţine noul BMW Seria 1, la doar câteva săptămâni după ce a fost distins cu ‘Golden Steering Wheel’ de către ‘Bild am Sonntag’ şi ‘Auto Bild’. Statistic, 28,2% dintre cititorii ‘Auto Zeitung’ au ales BMW Seria 1 drept preferinţa principală între automobilele din clasa compactă, în timp ce BMW Seria 5 a dominat segmentul median superior, prin cota de 37% dintre voturile exprimate.
‘Auto Trophy’ a fost decernat pentru a 24-a oară în acest an, peste 100.000 de cititori ‘Auto Zeitung’ participând la sondajul citat. Marca BMW a mai primit un premiu special acordat de ‘Auto Zeitung’ şi GTU, intitulat ‘Quality Trophy 2011′, pentru recunoaşterea calităţii şi fiabilităţii actualei game de modele, în care BMW Seria 1, BMW Seria 6 şi BMW Seria 7 au primit calificative excelente. BMW Group este unul dintre cei mai de succes producători de automobile şi motociclete din lume prin mărcile BMW, MINI şi Rolls-Royce.
Concernul activează în 25 de locaţii de producţie din 14 ţări şi are o reţea mondială de vânzări care este prezentă în peste 140 de ţări. În cursul anului fiscal 2010, BMW Group a vândut, la nivel mondial, 1,46 milioane de automobile şi