UPDATE, ora 13,45- Retailer-ul autohton eMag a emis o actualizare cu privire la campania Black Friday ce se desfăşoară în cursul zilei de azi. Produsele care au fost disponibile la preţ promoţional s-au vândut în totalitate. Reducerile continuă cu 10% discount pentru toate produsele din ofertă.
eMag a publicat o actualizare pe blog-ul oficial în legătură cu traficul înregistrat astăzi pe site şi produsele vândute în cadrul campaniei Black Friday. Tot stocul din promoţie a fost epuizat în doar câteva ore. Retailer-ul a declarat de asemenea că vor încerca să suplimenteze în funcţie de cerere însă nu există nicio certitudine că vor reuşi în totalitate.
Aproximativ 700.000 de vizitatori au accesat astăzi site-ul, lucru care a dus la anumite probleme tehnice. Despre acest aspect, un reprezentat eMag a declarat: „Am întâmpinat probleme tehnice timp de 48 minute din cauza vârfului maxim de trafic, la un moment dat înregistrându-se peste 100.000 de vizitatori simultan pe site. Ca şi nivel de comparaţie, într-o zi foarte bună sunt între 7 – 8000 de vizitatori simultan iar în vârful din decembrie 2010 au fost 10.000.”
Vinerea reducerilor a ajuns si în România. Rafturile magazinelor care ofera reduceri de pâna la 60% la electronice si electrocasnice s-au golit înca de dimineata, iar magazinele on-line s-au blocat din cauza sutelor de comenzi. Conceptul Black Friday (Vinerea Neagra) este împrumutat de la americani si aduce reduceri fabuloase. Aceasta zi marcheaza în Statele Unite si debutul sezonului de cumparaturi pentru Sarbatorile de Iarna.
În România, retailerii au pregatit un stoc de peste 30 de mii de produse la care ofera reduceri semnificative si se asteapta ca acest eveniment sa genereze cel mai mare numar de vizitatori si de comenzi într-o singura zi. Cele mai multe dintre ofertele magazinelor on-line au fost deja epuizate pâna la ora 10.00.