În Franţa, mai multe restaurante din lanţul McDonald's au început să fie modernizate. Reamenajarea poartă semnătura lui Patrick Norguet, care a reuşit să impună un nou concept de design, dând astfel o notă de originalitate şi identitate lanţului de restaurante, informează FastCompany.com. Francezii ocupă locul secund în topul consumatorilor mondiali de Mcdonald's - "McDo", aşa cum numesc ei fast-food-ul amerian . Pentru a atrage cât mai mulţi clienţi, investitorii francezi au pus în aplicare o strategie nouă. Ei susţin că majoritatea ingredientelor pentru produsele şi specialităţile comercializate în restaurantele McDonald's provin de la fermierii francezi. În plus, ei au deschis un lanţ de 130 de "McCafenele", de unde clienţii pot comanda, pe lângă meniuri fast-food, cafele şi produse de patiserie. Renumitul designer parizian, Patrick Norguet, va semna designul de interior al acestor cafenele.
Noua identitate este o încercare de redefinire a McDonald's ca restaurant de familie, şi nu ca un loc preferat de adolescenţi. Spaţiul va avea diverse module care să acopere diverse funcţii sociale: "Un adolescent grăbit poate să mănânce din picioare, dar o familie poate avea parte de tihnă dorită într-un alcov echipat că un terminal din era digitală". Mamele pot avea grijă liniştite de bebeluşi, fără să se ridice de la masă sau să stea la cozi interminabile pentru a solicita un meniu. Comanda le va fi preluată de personal, după simpla apăsare a unui buton şi le va fi livrată direct la masă. Norguet foloseşte predominant albul, la care adaugă culori îndrăzneţe pentru a puncta detaliile, inclusiv roşu şi galben. "Patrick Norguet a reuşit o performanţă, răsturnând întrutotul codurile estetice ale clasicelor restaurante Mc Donald's", scrie diisign.com. Fotografiile au fost realizate într-un restaurant McDonald's din apropierea oraşului Toulouse, iar şase alte restaur