Conceptul Black Friday a creat disfuncţionalităţi majore principalului magazin on line de produse electronice şi electrocasnice din România. Site-ul emag.ro a avut numeroase momente când a fost indisponibil iar înregistrarea şi procesarea comenzilor s-a făcut cu multe erori, punând în imposibilitate angajaţii emag.ro de a onora comezile conform procedurilor şi anunţurilor făcute de aceştia.
Potrivit blogului eMAG, datorită numărului “extrem de mare”, livrarea tuturor comenzilor se va face în circa o săptămână. “Am întâmpinat probleme tehnice timp de 48 minute din cauza varfului maxim de trafic, la un moment dat înregistrându-se peste 100.000 de vizitatori simultan pe site“, menţioneză eMAG. Potrivit aceleiaşi surse, până la ora 13.00, site-ul www.emag.ro a avut 700.000 de vizitatori, iar tot stocul din promoţia Black Friday a fost epuizat.
Statistica campaniei Black Friday pentru eMAG la ora 18,00: vizitatori: 1,1 milioane (5% din populatia Romaniei!). Numar produse comandate: ~90.000. Valoare comenzi inregistrate: ~8 milioane Euro. Reprezentanţii emag au anunţat că fiecare cumpărător va primi confirmarea termenului de livrare “iar pentru a fi mai eficienti va rugam sa nu sunati personal pentru aceasta. Va multumim si va asiguram ca facem toate eforturile ca produsele comandate sa ajunga in cel mai scurt timp la voi.”
Conceptul Black Friday a creat disfuncţionalităţi majore principalului magazin on line de produse electronice şi electrocasnice din România. Site-ul emag.ro a avut numeroase momente când a fost indisponibil iar înregistrarea şi procesarea comenzilor s-a făcut cu multe erori, punând în imposibilitate angajaţii emag.ro de a onora comezile conform procedurilor şi anunţurilor făcute de aceştia.
Potrivit blogului eMAG, datorită numărului “extrem de mare”, livrarea tuturor comenzilor se va face în circa o săptămână. “Am înt