Omul de afaceri timisorean Ovidiu Sandor, cunoscut pentru dezvoltarea proiectul de birouri City Business Centre, si-a lansat primul business online, dupa o investitie de circa 7.000 de euro: un magazin cu produse romanesti care se adreseaza celor stabiliti in strainatate.
Sandor a lansat, prin intermediul companiei Mulberry Development, magazinul pravaliadeacasa.ro, care cuprinde in prezent 500 de articole si se adreseaza celor 4,4 milioane de romani stabiliti in afara Romaniei.
“In perioada pe care am petrecut-o in Suedia, nu-mi era usor sa gasesc produse autentice, fie ca doream sa ma mandresc cu tot ce e romanesc si de calitate in grupul meu de prieteni, fie ca, brusc, ma lua dorul de acasa”, explica el decizia de a infiinta un magazin special gandit pentru diaspora.
Investitia s-a ridicat la aproximativ 7.000 euro, iar proprietarul estimeaza ca va ajunge la vanzari de 100.000 de euro in primul an de functionare, numarul de produse urmand sa creasca de la 500 la 3.000.
“Am plecat de la o experienta traita si am ajuns deja la 500 de articole care concentreaza tot ce e romanesc: de la zacusca de casa si dulceata de nuci verzi de negasit in Australia, la «Nu te supara frate», jocul copilariei multora dintre noi, pe care nu ai cum sa-l gasesti in Franta, trecand printr-o paleta larga de produse culturale: carti, muzica, filme istorice, dar si filme ale noului val”, detaliaza el.
In primele 5 zile, magazinul online a inregistrat peste 3.000 de vizite, cele mai cautate fiind produsele pentru sarbatori, de gastronomie si arta populara.
Ovidiu Sandor este cunoscut pentru proiectul City Business Centre din Timisoara, care va totaliza cinci cladiri de birouri, cu o suprafata de 43.000 mp inchiriabili, investitia totala fiind estimata la circa 50 milioane de euro. Pana in prezent, au fost livrate trei cladiri, gradul acestora de neoc