Stela Popescu şi Alexandru Arşinel, două din numele grele ale Teatrului de Revistă "Constantin Tănase", pot sta liniştiţi. Noul val de tineri actori le calcă pe urme şi reuşesc să umple sălile teatrului de pe Calea Victoriei. Una dintre cele mai recente producţii ale lăcaşului de cultură condus chiar de Arşinel este spectacolul "Bucureşti în RE hazliu", un dialog muzical umoristic între Bucureştii de ieri şi de azi, după un text de Nae Lăzărescu. Trupa formată din Alin Gheorghişan, Radu Ghencea, Mirela Boureanu-Vaida, Ana Maria Mirică, Nicoleta Floroni şi Daniela Marin reuşeşte să ridice în dese rânduri sala în picioare. Practic, majoritatea artiştilor sunt debutanţi în spectacolele de revistă. Singurele elemente care mai aduc aminte de vechea gardă sunt momentele susţinute de Sanda Ladoşi şi Adrian Enache, ajutaţi de orchestra live a teatrului, al cărei dirijor şi orchestrator este Dan Dimitriu, dar şi make-up artistul teatrului, Maria Ioniţă, cea care lucrează în „Constantin Tănase" de peste 22 de ani, dinaintea Revoluţiei din '89.
Stela Popescu şi Alexandru Arşinel, două din numele grele ale Teatrului de Revistă "Constantin Tănase", pot sta liniştiţi. Noul val de tineri actori le calcă pe urme şi reuşesc să umple sălile teatrului de pe Calea Victoriei. Una dintre cele mai recente producţii ale lăcaşului de cultură condus chiar de Arşinel este spectacolul "Bucureşti în RE hazliu", un dialog muzical umoristic între Bucureştii de ieri şi de azi, după un text de Nae Lăzărescu. Trupa formată din Alin Gheorghişan, Radu Ghencea, Mirela Boureanu-Vaida, Ana Maria Mirică, Nicoleta Floroni şi Daniela Marin reuşeşte să ridice în dese rânduri sala în picioare. Practic, majoritatea artiştilor sunt debutanţi în spectacolele de revistă. Singurele elemente care mai aduc aminte de vechea gardă sunt momentele susţinute de Sanda Ladoşi şi Adrian Enache, ajutaţi de orchestra liv