În fiecare an, modelele cel mai bine plătite din lume defilează în lenjerie intimă marca Victoria’s Secret într-un spectacol în valoare de 12 milioane de dolari.
Cine nu ştie de lenjeria intimă de la Victoria's Secret? Sau cine n-a văzut imagini cu Heidi Klum defilând în cea mai mică, dar cea mai scumpă pereche de bikini accesorizată cu mii de diamante? Cea mai celebră lenjerie din lume pe care majoritatea publicului nu va pune mâna niciodată.
Orice specialist ar spune că este reţeta perfectă de marketing, tipic americană. Mai ales că produsele mărcii nu s-au vândut în afara Statelor Unite ale Americii până în 2010, chiar dacă brandul există din 1977. Fondat de omul de afaceri Roy Raymond din cauza jenei sale de a-i cumpăra soţiei lenjerie intimă dintr-un magazin universal, brandul Victoria's Secret a devenit o afacere de milioane de dolari din primii ani. După ce a fost vândută lanţului The Limited, brandul a generat miliarde de dolari. Din 1995 au început show-urile, transmise în direct de posturile principale de televiziune din America.
Lenjerie-fantezie
Anul acesta, show-ul ajuns la cea de-a 16-a ediţie, s-a menţinut la cotele extravagante pe care le-a fixat de-a lungul anilor. Sub tematica „Supereroine", manechine precum Miranda Kerr, Adriana Lima şi Alessandra Ambrosio au defilat în costumaţii în valoare de zeci, chiar sute de mii de dolari. Show-ul a costat peste 12 milioane de dolari, potrivit cotidianului britanic „The Daily Telegraph", fiind incluse şi tarifele modelelor.
Momentul cel mai aşteptat al anului este apariţia setului de milioane, fără nicio metaforă inclusă. Miranda Kerr a fost „îngerul" norocos din acest an, purtând la finalul defilării un sutien în valoare de 2,5 milioane de dolari. Sutienul de un bleu pal este încrustat cu diamante şi are două şiruri de perle care pornesc din centru şi