36 de funcţionari publici au avut parte de perfecţionare. Cursurile au fost înlesnite prin proiectul cu finanţare europeană „Implementarea unui sistem modern de management al documentelor”, care a fost finalizat cu succes. Coordonatorii proiectului spun că se obţine timp de reacţie cu mult diminuat iar eficienţa rezultatelor nu poate fi pusă la îndoială.
Durata proiectului a fost 19 luni, iar cursanţii au avut multe de învăţat. Principalele activităţi au avut în vedere studiul pentru a trece la munca pe calculator, achiziţia echipamentelor şi software, dar şi instruirea angajaţilor din Instituţia Prefectului. Vasile Văcaru, şeful Serviciului Afaceri Europene şi coordonatorul proiectului spune că „toţi cei 36 de angajaţi din Prefectură au urmat paşii de instruire. Cursurile au avut în vedere nouă module. Trei dintre acestea au fost generale, precum comunicare intra şi interinstituţională, iar alte şase module, derulate pe specializări, ca de pildă achiziţii publice, managementul documentelor sau legile proprietăţii”, a declarat Vasile Văcaru. Printr-o instruire adecvată, se poate trece la un alt sistem modern de manageriere a documentelor, iar serviciile publice furnizate de Instituţia Prefectului se îmbunătăţesc considerabil prin viteză de reacţie şi precizie. Valoarea proiectului se ridică la 580 de mii de lei, iar finanţarea a fost asigurată de Fondul Social European.
36 de funcţionari publici au avut parte de perfecţionare. Cursurile au fost înlesnite prin proiectul cu finanţare europeană „Implementarea unui sistem modern de management al documentelor”, care a fost finalizat cu succes. Coordonatorii proiectului spun că se obţine timp de reacţie cu mult diminuat iar eficienţa rezultatelor nu poate fi pusă la îndoială.
Durata proiectului a fost 19 luni, iar cursanţii au avut multe de învăţat. Principalele activităţi au avut în vedere studiul pent