Compania romaneasca Vola.ro Student Adventure, ce opereaza site-ul de rezervari de bilete de avion si vacante Vola.ro, se situeaza pe locul 13 in clasamentul Deloitte Technology Fast 500 EMEA 2011, care ierarhizeaza cele mai dinamice companii de tehnologie din Europa, Orientul Mijlociu si Africa, si pe primul loc in clasamentul companiilor din Europa Centrala si de Est.
DailyBusiness.ro a stat de vorba cu Daniel Truica, managing partner al Vola.ro, despre factorii care au contribuit la succesul companiei.
Cresterea spectaculoasa a afacerilor Vola.ro este data de "mixul bun" alcatuit din investitiile in platforma tehnologica si din dezghetarea pietei de cumparaturi online, care a schimbat comportamentul consumatorilor care se indreapta din ce in ce mai mult catre acest mediu, a spus Truica.
Totusi, acesta considera ca piata online este departe de a fi matura, insa acest lucru nu inseamna ca toti jucatorii de pe piata vor creste spectaculos.
"Cred ca urmatorii 3 ani vor fi extrem de importanti pentru piata de online travel, cand aceasta piata va ajunge sa reprezinte un procent important din piata totala de travel. Insa este clar ca unii jucatori au ratat startul – vorbesc aici in primul rand de agentiile traditionale care s-au grabit sa-si dezvolte un depertament de online. Cred ca piata va fi modelata de cativa jucatori care au o strategie clara, iar acestia vor avea cresteri importante", a declarat seful Vola.ro.
Agentiile traditionale au ratat startul in onlineDaniel Truica, managing partner Vola.ro
Acesta spune ca criza a influentat piata, modifdicand structura cererii si influentand trecerea dinspre mediul offline, al agentiilor traditionale, catre mediul online, pe masura ce clientii au cautat preturi mici.
daniel Truica ca doua elemente sunt foarte importante in succesul unui bu