Problema DN 66 Bumbeşti-Jiu, revine în actualitate şi în această iarnă. Cum există şanse mari ca tronsonul Bumbeşti-Jiu –Rovinari să nu fie practicabil, Ion Dina, şeful de la Drumuri Naţionale Gorj, asigură de începerea lucrărilor la plombarea drumului. „Condiţiile nu vor fi excelente, din lipsa reabilitării, dar vor fi acceptabile”, mai spune Dina. Nu va lipsi nici marcajul axial. Cât despre o reziliere a contractului cu firma maghiară, Dina nu ştie nimic. Cunoaşte doar că lucrările nu au putut fi duse la termen şi că s-a dat undă verde pentru plombarea drumului. Rămâne de văzut, însă, ce vor spune participanţii la trafic, cel mai îndreptăţiţi să aprecieze la iarnă, starea tronsonului de drum de la Bumbeşti la Rovinari. Aproape 18 miliarde de lei vechi costă plombarea DN66 Rovinari-Bumbeşti-Jiu. Lucrările au început de vineri, după cum susţine Ion Dina, directorul Direcţiei de Drumuri Naţionale Gorj. Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Craiova a stabilit ca plombarea gropilor de pe drumul Rovinari-Bumbeşti-Jiu să fie efectuată de o firmă din Giurgiu, nicidecum de societatea maghiară care trebuia să modernizeze DN 66. Astfel, potrivit lui Ion Dina, directorul Direcţiei de Drumuri Naţionale Gorj, valoarea lucrărilor de plombare se ridică la aproape 18 miliarde de lei vechi, 11 din cei 35 de kilometri de drum naţional fiind reabilitaţi în aceste zile.
De asemenea, Direcţia de Drumuri Naţionale Gorj a închiriat zeci de utilaje pentru acţiunile de deszăpezire pe drumurile naţionale care tranzitează judeţul nostru. Ion Dina, şeful de la Drumuri, a mai precizat că a achiziţionat şi materialele antiderapante pentru acest sezon.
Problema DN 66 Bumbeşti-Jiu, revine în actualitate şi în această iarnă. Cum există şanse mari ca tronsonul Bumbeşti-Jiu –Rovinari să nu fie practicabil, Ion Dina, şeful de la Drumuri Naţionale Gorj, asigură de începerea lucrărilor