Vânzările din "Vinerea Neagră" a cumpărăturilor au crescut în SUA cu 6,6% faţă de anul trecut, cel mai mare salt de la an la an, din 2007 până în prezent. Pe internet, comenzile au crescut şi mai mult, cu peste 24% faţă de 2010.
Primele estimări arată că vânzările din acest weekend de reduceri de preţ au atins 11,4 miliarde de dolari în SUA, relatează Financial Times.
Bill Martin, fondatorul ShopperTrak, companie de sondare a pieţei, a declarat că cifrele sunt "surprinzătoare", în contextul economic actual din SUA, dar că probabil reflectă o uşoară creştere a siguranţei locurilor de muncă, în săptămânile recente.
Numărul clienţilor din magazine a crescut cu 5,1% faţă de anul trecut, însă nu este încă clar dacă aceştia au cumpărat şi altceva în afară de produsele cu preţuri reduse masiv.
În acest context, se presupune că multe magazine nu au înregistrat profituri ieşite din comun, în ciuda vânzărilor foarte mari. Şeful Toys R US, Gerry Storch, a declarat pentru CNBC că, pentru lanţul de magazine pe care îl conduce, Black Friday a fost cea mai aglomerată zi din an, dar şi cea mai puţin profitabilă.
Vânzările din "Vinerea Neagră" a cumpărăturilor au crescut în SUA cu 6,6% faţă de anul trecut, cel mai mare salt de la an la an, din 2007 până în prezent. Pe internet, comenzile au crescut şi mai mult, cu peste 24% faţă de 2010.
Primele estimări arată că vânzările din acest weekend de reduceri de preţ au atins 11,4 miliarde de dolari în SUA, relatează Financial Times.
Bill Martin, fondatorul ShopperTrak, companie de sondare a pieţei, a declarat că cifrele sunt "surprinzătoare", în contextul economic actual din SUA, dar că probabil reflectă o uşoară creştere a siguranţei locurilor de muncă, în săptămânile recente.
Numărul clienţilor din magazine a crescut cu 5,1% faţă de anul trecut, însă nu este încă clar dacă aceştia au cumpărat