Daca este adevarata zicala conform careia fata face marfa, este si mai adevarat ca brandul vinde marfa.
In ziua de astazi, exista experti specializati anume in asemenea munca de creatie, dar sunt si destule cazuri cand brandurile se nasc spontan, din intamplare, din capriciu, sau chiar din... greseala.
De ce spunem Adidas, Toyota, Xerox? Vezi cine si cum a botezat brandurile de succes (I) - Galerie foto
In continuarea celor prezentate duminica, expunem mai jos si alte denumiri de mari branduri, care si-au facut un spectaculos impact comercial, asa cum le prezinta portalul Factroom.
Hyundai
In limba coreana, acest cuvant inseamna "in prezent" sau "in momentul de fata".
IBM
Aceste initiale deriva in mod banal de la expresia "International Business Machines".
Intel
Fondatorii Bob Noyce si Gordon Moore stabilisera, initial, sa intituleze compania dupa numele lor, "Moore Noyce". S-a constatat, insa, ca exista deja un lant hotelier cu acest nume. Ca urmare, au decis sa prescurteze Integrated Electronics si asa a ajuns Intel.
Kodak
Fondatorului companiei, George Eastman, i s-a parut ca, in momentul fotografierii, clinchetui aparatului suna in stilul ko-da-k. N-a stat la indoiala si a ales aceasta denumire pentru firma sa.
Konika
Initial, s-a numit Konishiroku Kogaku. In scurt timp, investitorul japonez a cautat o denumire cu impact comercial mai puternic si, combinand literele celor doua cuvinte, a ajuns la Konika.
LG
S-a obtinut din initialele cuvintelor Lucky & Goldstar, cu sens de "norocos" si "steaua de aur".
Microsoft
Ideea a pornit de la formulele MICROcomputer si SOFTware, care au generat denumirea Micro