Retailerul suedez H&M a deschis la finalul săptămânii trecute două noi magazine pe piaţa locală în Lotus Center Oradea (24 noiembrie) şi Maritimo Shopping Center Constanţa (25 noiembrie). Astfel, compania a ajuns la 11 magazine în România, dintre care şase în capitală şi cinci în ţară.
La finalul lunii martie retailerul a deschis prima unitate de pe piaţa locală în centrul comercial AFI Palace Cotroceni, după mai mulţi ani de tatonări pe piaţă. Suedezii au avut în perioada martie-august vânzări de circa 21 de milioane de euro pe piaţa locală cu o reţea de şase magazine, potrivit unui raport financiar al companiei.
În aceste condiţii, cele şase magazine operaţionale în perioada analizată au avut circa 150 de zile de funcţionare fiecare, astfel că valoarea medie a vânzărilor zilnice a depăşit 23.000 de euro. Potrivit calculelor ZF, vânzările H&M ar putea depăşi anul acesta (9 luni de funcţionare) 40 mil. euro.
Retailerul suedez H&M a deschis la finalul săptămânii trecute două noi magazine pe piaţa locală în Lotus Center Oradea (24 noiembrie) şi Maritimo Shopping Center Constanţa (25 noiembrie). Astfel, compania a ajuns la 11 magazine în România, dintre care şase în capitală şi cinci în ţară.
La finalul lunii martie retailerul a deschis prima unitate de pe piaţa locală în centrul comercial AFI Palace Cotroceni, după mai mulţi ani de tatonări pe piaţă. Suedezii au avut în perioada martie-august vânzări de circa 21 de milioane de euro pe piaţa locală cu o reţea de şase magazine, potrivit unui raport financiar al companiei.
În aceste condiţii, cele şase magazine operaţionale în perioada analizată au avut circa 150 de zile de funcţionare fiecare, astfel că valoarea medie a vânzărilor zilnice a depăşit 23.000 de euro. Potrivit calculelor ZF, vânzările H&M ar putea depăşi anul acesta (9 luni de funcţionare) 40 mil. euro.