Americanii au cheltuit în weekend-ul de Ziua Recunoştinţei, care marchează începutul sezonului cumpărăturilor pentru sărbătorile de iarnă, suma record de 52,4 miliarde de dolari, cu 16% mai mult decât anul trecut, transmite Bloomberg.
Cumpărătorii au cheltuit în medie 398,62 dolari, în creştere de la 365,34 dolari cu un an în urmă, potrivit Federaţiei Naţionale de Retail, care foloseşte date ale companiei de cercetare a pieţei BIGresearch.
Vânzările pe Internet din "vinerea neagră", când retailerii fac reduceri generoase de preţuri, au urcat cu 26%, la 816 milioane de dolari, iar cele din Ziua Recunoştinţei cu 18%, la 479 milioane de dolari.
Americanii au profitat de ofertele făcute de retaileri precum Gap, Wal-Mart Stores şi Toys R.
Cele mai mari vânzări au avut loc în cazul hainelor şi aparaturii electronice.
Cheltuielile de consum, care reprezintă circa 70% din economia americană, au crescut cu 2,3% în trimestrul al treilea, cel mai rapid ritm din acest an, potrivit datelor Departamentului de Comerţ publicate săptămâna trecută.
Americanii au cheltuit în weekend-ul de Ziua Recunoştinţei, care marchează începutul sezonului cumpărăturilor pentru sărbătorile de iarnă, suma record de 52,4 miliarde de dolari, cu 16% mai mult decât anul trecut, transmite Bloomberg.
Cumpărătorii au cheltuit în medie 398,62 dolari, în creştere de la 365,34 dolari cu un an în urmă, potrivit Federaţiei Naţionale de Retail, care foloseşte date ale companiei de cercetare a pieţei BIGresearch.
Vânzările pe Internet din "vinerea neagră", când retailerii fac reduceri generoase de preţuri, au urcat cu 26%, la 816 milioane de dolari, iar cele din Ziua Recunoştinţei cu 18%, la 479 milioane de dolari.
Americanii au profitat de ofertele făcute de retaileri precum Gap, Wal-Mart Stores şi Toys R.
Cele mai mari vânzări au avut loc în cazul hain