Daca cei mai multi dintre noi isi cumpara masini in functie de nevoile practice, precum un consum decent, confort, dotari, ca sa te simti bine mergand zilnic la serviciu sau in vacanta, sunt destui cei care isi permit si isi cumpara masini cu gandul de a atrage femei. Este o realitate. Asa cum iti cumperi un ceas aurit, greu, mare, special ca sa iei ochii unei fete in club, asa iti alegi si masina: nu pentru tine ci pentru a impresiona alte persoane. Si cu putin noroc, tot tu vei fi beneficiarul final. Dar e chiar asa de importanta masina in ochii Ei?
Nu demult, as fi putut spune ca masina era chintesenta accesoriului de nelipsit in abordarea unei femei. Asta acum 3-4 ani, cand parca se sparsese conducta cu Ferrari F430 si Murcielago, cand vedeai in Dorobanti si pe Decebal numai Porsche si CLS, iar pe Magheru dadeau ture numai cabriolete cu sigle AMG si M3. Si atunci era mai important sa ai masina "bengoasa" decat sa ai unde dormi... Stiu cazuri clare de locatar in Militari, la 2 camere, cu Gallardo la scara blocului. Sau de oameni cu Mertane de 80.000 de Euro luate pe credit, si care stateau inghesuiti intr-o garsoniera cu parinit, bunici, purcel si urangutan. Acum este ceva mai soft, acum vezi anunturi de genul: Schimb casa batraneasca in comuna Ciopalcata cu BMW X6 sau Schimb garsoniera in camin cu baie comuna, cu Mercedes CLS motorina, sa consume putin. Un lucru este clar: romanii sunt snobi. Insa principala justificare a snobismului este in cazul barbatilor, de a agata femei. Ok, astea sunt cazuri izolate de oameni foarte disperati sa isi faca o imagine falsa in fata altor persoane. Iar cazurile de mai sus sunt exacte si clare, avand un singur scop, acela de a imbarliga femeile. Cum era si cel al milionarului Dan Nicorescu, un om in toata regula, care a platit un fotograf sa-l imortalizeze in cele mai "sexy" ipostaze la bordul masinilor sale de lux,