Groupama, al patrulea jucător din asigurări, a inaugurat la Cluj-Napoca un centru de relaţii cu clienţii care oferă informaţii despre dosarele de daună. Noul centru se află în clădirea de birouri Amera Tower (unde a funcţionat până în acest an şi centrul de servicii financiare ING), iar echipa numără în prezent 30 de angajaţi. În cadrul centrului se desfăşoară atât activităţi de front-office (relaţii clienţi), cât şi de back-office (gestiune daune).
"Prin implementarea noului centru timpul alocat activităţii de instrumentare a dosarelor de daune este semnificativ diminuat, platforma online înlocuind actualul sistem manual de gestiune şi îmbunătăţind astfel eficienţa operaţională", a declarat Sanda Nicoară, director general al companiei controlate de grupul francez Groupama. În prezent centrul este funcţional la nivel naţional, avizarea daunelor realizându-se telefonic. Într-o primă etapă, această platformă este dedicată doar daunelor auto urmând ca de anul viitor şi alte activităţi să fie dezvoltate.
Groupama, al patrulea jucător din asigurări, a inaugurat la Cluj-Napoca un centru de relaţii cu clienţii care oferă informaţii despre dosarele de daună. Noul centru se află în clădirea de birouri Amera Tower (unde a funcţionat până în acest an şi centrul de servicii financiare ING), iar echipa numără în prezent 30 de angajaţi. În cadrul centrului se desfăşoară atât activităţi de front-office (relaţii clienţi), cât şi de back-office (gestiune daune).
"Prin implementarea noului centru timpul alocat activităţii de instrumentare a dosarelor de daune este semnificativ diminuat, platforma online înlocuind actualul sistem manual de gestiune şi îmbunătăţind astfel eficienţa operaţională", a declarat Sanda Nicoară, director general al companiei controlate de grupul francez Groupama. În prezent centrul este funcţional la nivel naţional, avizarea daunelor realiz