O companie britanică a lansat un produs inovativ, menit să alunge plictiseala bărbaţilor în timpul în care trebuie să stea nemişcaţi în faţa unui pisoar. Este vorba despre o consolă video, montată deasupra vasului oval, care funcţionează pe sistemul "handsfree", potrivit BBC.
Bărbaţii vor avea la dispoziţie trei ţinte, care sunt indicate în vasul de toaletă prin intermediul unor abţibilduri pe care scrie "start", "stânga" şi "dreapta". Mişcarea de pe ecranul consolei este controlată prin atingerea acestor ţinte, cu ajutorul razelor infraroşii.
Display-ul are 30 de centimetri şi va afişa diferite jocuri create special pentru o astfel de interacţiune. Mai mult decât atât, bărbaţii vor putea să îşi conecteze telefoanele mobile la consolă şi să publice scorul direct pe reţeaua de microblogging Twitter.
Aceste ecrane vor servi şi advertiserilor care vor putea să afişeze reclame. "Este foarte dificil ca brandurile să ajungă la publicul masculin. Această consolă îi va ajuta pe publicitari să îi atragă pe clienţi într-o manieră amuzantă şi memorabilă", a explicat Gordon MacSween, directorul companiei care a lansat inedita consolă. Cei de la Captive Media au deja un client care doreşte să cumpere spaţiu de reclamă. Este vorba de organizaţia caritabilă Drinkaware, care promovează consumul responsabil de băuturi alcoolice.
Britanicii n-au fost primii
Un produs similar a fost deja lansat de către compania Sega în Japonia, însă britanicii susţin că produsul lor are un design mult mai atrăgător şi mai mulţi senzori.
Potrivit unor studii, un bărbat petrece în faţa pisoarului circa 9 luni pe parcursul întregii vieţi.
O companie britanică a lansat un produs inovativ, menit să alunge plictiseala bărbaţilor în timpul în care trebuie să stea nemişcaţi în faţa unui pisoar. Este vorba despre o consolă video, montată deasupra vasului ova