Daca este adevarata zicala conform careia fata face marfa, este si mai adevarat ca brandul vinde marfa.
In ziua de astazi, exista experti specializati anume in asemenea munca de creatie, dar sunt si destule cazuri cand brandurile se nasc spontan, din intamplare, din capriciu, sau chiar din... greseala.
De ce spunem Adidas, Toyota, Xerox? Vezi cine si cum a botezat brandurile de succes (I) - Galerie foto
De ce spunem Adidas, Toyota, Xerox? Vezi cine si cum a botezat brandurile de succes (II) - Galerie foto
Continuand cele prezentate anterior, expunem mai jos si alte denumiri de mari branduri, cu mare impact comercial, prezentate de Factroom.
Novell
Denumirea a stabilit-o sotia unui cofondator al companiei, Georges Canova. Ea a crezut ca "Novell" ar fi cuvantul din limba franceza care desemneaza noutatile. In realitate, cuvantul este "Nouvelles".
Oracle
Fondatorii Larry Ellinson si Bob Watts au lucrat pe proiecte de consultanta la CIA, cu numele de cod CIA Oracle. Ulterior, proiectul a fost anulat, dar numele de cod a devenit brand.
Sanyo
In limba chineza, acest cuvant simplu are semnificatia de "trei oceane". Totusi, acelasi cuvant are alta conotatie in limba japoneza, ceea ce face ca originile lui sa fie confuze.
Siemens
In anul 1847, cand a fost fondata compania, era uzual ca numele fondatorului sa fie si numele companiei. Fondatorul se numea Werner von Siemens.
Sony
Initial, firma a avut complicatul nume Tokyo Tsoshiu Kogyo Kabushika Kaika. Pentru o mai buna rezonanta comerciala, s-a combinat latinescul "sonus" (sunet) cu cuvantul american "sonny", care desemna un baiat rasfatat.
Subaru
Denumirea aminteste un grup de stele di