În plină criză financiară, retailerii deschid magazine după magazine în România. În prezent sunt în construcţie 14 mari centre comerciale care totalizează 423.000 de metri pătraţi de spaţii noi ce vor fi daţi în folosinţă până în 2013.
România este o destinaţie interesantă pentru investitorii în retail în rândul statelor din Europa Centrală şi de Sud-Est, potrivit studiului "Barometrul pieţei spaţiilor comerciale în CEE & SEE", lansat de Jones Lang LaSalle.
"Pot spune că interesul retailerilor pentru piaţa din România este în creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Bucureştiul rămâne destinaţia preferată de retailerii care sunt interesaţi să intre pe piaţa românească, dar şi de cei deja prezenţi. Faptul că în această toamnă vedem un număr important de deschideri de centre comeciale, este o dovadă clară a creşterii interesului pentru continuarea dezvoltărilor în România", a declarat şefa departamentului de retail Roxana Stănciulescu. Aceasta a mai adăugat că 423.000 de metri pătraţi sunt acum în construcţie în 14 proiecte cu livrare planificate până pe 2013. Din acestea, 277.000 mp urmează să fie livraţi pe piaţă în acest an. "Această cifră reprezintă 170% din stocul livrat în 2010, printre proiectele majore se numără: Electroputere (71.000 m2), în Craiova, Maritimo Shopping Center (51.000 m2), la Constanţa şi Colosseum Retail Park (53.000 m2) în Bucureşti.
În plină criză financiară, retailerii deschid magazine după magazine în România. În prezent sunt în construcţie 14 mari centre comerciale care totalizează 423.000 de metri pătraţi de spaţii noi ce vor fi daţi în folosinţă până în 2013.
România este o destinaţie interesantă pentru investitorii în retail în rândul statelor din Europa Centrală şi de Sud-Est, potrivit studiului "Barometrul pieţei spaţiilor comerciale în CEE & SEE", lansat de Jones Lang LaSalle.
"Pot spune că int