In cadrul Galei Internetics 2011, care a avut loc pe 29 noiembrie, au fost acordate 29 de trofee unor campanii online realizate pentru branduri precum Always, British American Tobacco, Kinder Surprise sau Medlife.
Agentiile care au urcat pe scena sunt Create Direct, Discovery Romania, GreenPixel, H Media, Headvertising, Hyperactive, iLeo, Kaleidoscope, Kinecto, McCann Erickson, MRM Worldwide, Odyssey Communication, Senior Interactive, Smile Media, The Geeks si Universal McCann Romania.
Juriul a acordat, in total, 29 de trofee unor campanii online realizate pentru branduri precum Always, British American Tobacco, Create Direct (auto-promovare), Discovery Channel, Efix, Groupama, Kinder Surprise, Medlife, Orange, Petrom, Pilot Frixion, ROM Autentic, Savana, Tuborg.
Cele mai multe premii au fost obtinute de iLeo, care a castigat 8 trofee, obtinand astfel cele mai multe puncte din competitie si distinctia “Agentia Anului 2011”. Tot ei au castigat si Aur la Categoria Siteuri, Micrositeuri si bloguri de promovare si Argint la Campanii Interactive.
Cele mai premiate proiecte din competitie au fost “Redescopera Romania”, dezvoltata de iLeo pentru Petrom, cu sase premii, “American ROM”, semnata de MRM Worldwide, McCann Erickson & Universal McCann Romania, cu trei premii, dintre care Aurul la categoria Campanii Interactive si “Povestea Kinder Surprise”, realizata de Hyperactive, cu trei premii, dintre care un Bronz la categoria Site-uri, Microsite-uri si bloguri de promovare si premiul special pentru Webdesign.
La nou-intodusa sectiune Best Use of Mobile, premiul a fost revendicat de iLeo, cu aplicatia mobila dezvoltata pentru campania Redescopera Romania pentru Petrom.
In cadrul Galei, Petrom a obtinut si trofeul Webvertiserul Anului – acordat de catre IAB Romania.
Lista completa a castigatorilor dar si toate lucrarile inscris