Aproape 100.000 de angajati ai unor companii din 30 de tari, si-au notat, inmedie, sefii cu nota 6,4 si doar 37% din respondenti considera ca lideriicompaniilor pentru care lucreaza au facut o treaba buna cand vine vorba depregatirea lor pentru succesul viitor, arata un sondaj efectuat pe compania demanagement al resurselor umane Kelly Services.
45% din respondentii careconsidera ca sefii lor nu au facut o treaba buna in acest domeniu spun camotivul consta in faptul ca managerii nu sunt bine pregatiti.
Dincolo de pregatireasubalternilor, materie la care managerii au picat examenul, multi dintreangajati sunt totusi destul de multumiti de cei care ii conduc, aproapejumatate fiind dispusi sa recomande mai departe actualul angajator.Care sunt principalele motivepentru care si-ar recomanda actualul angajator? Mediul de lucru si stilul demanagement sunt in topul criteriilor.
Cumarata un sef bun in ochii angajatilor? 26% din cei chestionati spun ca stilulde management este cel mai important criteriu, in timp ce o viziune clara si odirectie exacta de management reprezinta cel mai important aspect pentru 24% dinrespondenti.
Al treilea criteriu ca importanta este stilul de comunicare almanagerului. Aproapejumatate din respondenti considera ca organizatia din care fac parte este unain care se simt inclusi, in timp ce 31% isi descriu compania ca autoritara siopresiva.
44%din angajati simt ca efosturile lor sunt recunoscute si rasplatite, iar dintre acestiadoar 17% spun ca au primit bonusuri, in timp ce 12% au primit cursuri deformare, iar doua treimi au primit doar recunoasteri verbale.
Cum trebuie sa fie un sef bun?
Aprecierea muncii si alte tipuri de feedback fac parte din comunicarea unuimanager cu echipa sa. Sa nu crezi ca daca esti manager, tu esti singurul care iiobserva si ii urmareste pe cei