Plăcerea de a cumpăra
R: În meseria dumneavoastră, nu contează doar produsul final, din farfurie, ci şi plăcerea de a cumpăra o bucată apetisantă de carne.
HD: Da, este adevărat că vitrinele noastre de exemplu sunt frumos aranjate, nu avem încă volumul suficient pentru a face exact vitrinele pe care ni le dorim, însă pe măsură ce trec lunile, o sa arate din ce în ce mai bine. Deja când intri într-o măcelărie, şi miroase bine, este curat, vitrinele îţi lasă gura apă, ei bine asta înseamnă deja 20-30% din vânzarea către clienţi. O domnişoară bine îmbrăcată are mai mult efect decât dacă ar purta un sac de cartofi, nu?
R: Aşadar contează prezentarea produselor, dar şi sfaturile măcelarului.
HD: Da, este foarte important ca măcelarul să ştie să explice unui client, care nu cunoaşte neapărat timpii de coacere, nişte lucruri simple legate de pregătirea cărnii. De exemplu friptura de care vorbeam mai devreme se poate pregăti şi la cuptor, la treapta 6 de căldură sau la 180 de grade, fără pre-încălzire, timp de 45 de minute.
R: Şi dacă clientul obţine un fel de mâncare reuşit, înseamnă că a cumpărat o carne bună, de la un măcelar priceput.
HD: Da, şi un client mulţumit, va mai trece pe la noi, este normal. Şi carnea de viţel de lapte este de o calitate atât de bună încât tot ce trebuie să facem este să respectăm timpul de coacere şi vom obţine o mâncare delicioasă. La Boucherie Française - Secretele lui Hugo Desnoyer (9)
Plăcerea de a cumpăra
R: În meseria dumneavoastră, nu contează doar produsul final, din farfurie, ci şi plăcerea de a cumpăra o bucată apetisantă de carne.
HD: Da, este adevărat că vitrinele noastre de exemplu sunt frumos aranjate, nu avem încă volumul suficient pentru a face exact vitrinele pe care ni le dorim, însă pe măsură ce trec lunile, o sa arate din ce în ce mai bine. Deja când intri într-o m