Pe 3 decembrie, când se marchează Ziua Internaţională a Persoanelor cu Dizabilităţi, Olympus va implica oamenii într-o acţiune prin care doreşte să atragă atenţia asupra deficienţelor de vedere. Publicul va fi invitat să-şi acopere ochii cu o eşarfă neagră timp de 30 de minute şi să încerce să desfăşoare activităţile obişnuite, după care să împărtăşească public experienţa.
Este vorba despre laptele Oly de la Olympus, al cărui capac permite identificarea tipului de produs prin atingere. Lansarea acestui nou tip de ambalaj al sticlei Oly lapte de consum cu capac Braille vine în sprijinul persoanelor cu deficiențe de vedere, prin sporirea gradului de autonomie a acestora şi urmează strategia de responsabilitate socială pe care Olympus o implementează deja în Grecia.
„Olympus, datorită specificului său, are responsabilitatea şi datoria de a facilita accesul tuturor la alimentele de bază. Este motivul pentru care am decis să investim şi în România şi să lansăm Oly lapte de consum cu capac Braille – este un semn de respect faţă de consumatori dar, mai presus de toate, este un ajutor real în sporirea gradului de autonomie a persoanelor cu deficienţe de vedere”, a declarat într-un comunicat Mădălina Molnar, responsabil de marketing pentru Olympus România.
Despre investiția companiei grecești Olympus de la Hălchiu, CITIȚI AICI.
CITEȘTE ȘI> Valeriu Tabără, la Brașov: România a făcut o greşeală capitală: importul produselor lactate
Pe 3 decembrie, când se marchează Ziua Internaţională a Persoanelor cu Dizabilităţi, Olympus va implica oamenii într-o acţiune prin care doreşte să atragă atenţia asupra deficienţelor de vedere. Publicul va fi invitat să-şi acopere ochii cu o eşarfă neagră timp de 30 de minute şi să încerce să desfăşoare activităţile obişnuite, după care să împărtăşească public experienţa.
Este vorba despre laptele Oly de la Olympus