Ultima serie de rezultate ale crash-testelor din 2011 a fost dată publicităţii de către Euro NCAP. Această listă conţine două nume oarecum ieşite din comun. Este vorba de două modele produse de companii chineze, Geely Emgrand EC7 şi MG6, care au obţinut la teste patru stele. Adică modelele chinezilor se comportă mult mai bine în caz de accident decât Dacia Logan, Sandero sau Duster, care au primit numai trei stele. Astfel că Euro NCAP a lăudat progresul realizat de reprezentanţii industriei auto din China, prin aceste rezultate. Iar dacă ritmul investiţiilor în securitate se va menţine la nivelul de până acum, cei de la Euro NCAP cred că în curând vom vedea şi calificative maxime, de 5 stele.
De această dată 6 dintre modele au primit 4 stele: Geely Emgrand EC7, MG6, noul FIAT Panda, Jeep Grand Cherokee, Jaguar XF şi versiunea electrică Renault Fluence ZE. Iată şi mo?delele cu 5 stele: Chevrolet Malibu, Kia Rio, Mercedes Clasa B şi Clasa C Coupé, Ranger Rover Evoque, Subaru XV, VW Beetle şi Up!. Punctajul pentru noul VW Up! este valabil şi pentru modelele similare SEAT Mii şi Skoda Citigo.
Ultima serie de rezultate ale crash-testelor din 2011 a fost dată publicităţii de către Euro NCAP. Această listă conţine două nume oarecum ieşite din comun. Este vorba de două modele produse de companii chineze, Geely Emgrand EC7 şi MG6, care au obţinut la teste patru stele. Adică modelele chinezilor se comportă mult mai bine în caz de accident decât Dacia Logan, Sandero sau Duster, care au primit numai trei stele. Astfel că Euro NCAP a lăudat progresul realizat de reprezentanţii industriei auto din China, prin aceste rezultate. Iar dacă ritmul investiţiilor în securitate se va menţine la nivelul de până acum, cei de la Euro NCAP cred că în curând vom vedea şi calificative maxime, de 5 stele.
De această dată 6 dintre modele au primit 4 stele: Geely Emgrand EC7, M