Bucureştenii au un nou loc unde pot să îşi facă cumpărăturile - Magazinul Universal Dragonul Roşu. Este primul mall cu marfă "made in China" care a fost finalizat în urma unei investiţii totale 15 milioane de euro de către o firmă cu capital integral românesc - Niro Investment Group. Noul magazin vinde mărfurile chinezeşti en-detail.
La inaugurarea oficială a noului centru comercial, care a avut loc sâmbătă, 3 decembrie, au participat mai multe oficialităţi, printre care Nicolae Dumitru, proprietarul Niro Investment, primarul sectorului 2 Neculai Ontanu şi ambasadorul interimar al Chinei, Zhao Deyong.
Joi 1 decembrie, în prima zi, peste 36.000 de bucureşteni au trecut pragul "Dragonului Roşu", potrivit lui Ion Badea, director de PR şi imagine Niro Investment Group.
Magazinul Universal Dragonul Roşu are o suprafaţă totală de 15.000 de metri pătraţi construiţi.
„Venim în întâmpinarea clienţilor cu cele mai mici preţuri de pe piaţă. În acelaşi timp ne dorim ca aceia care vor trece pragul noului Magazin Universal Dragonul Roşu să petreacă momente plăcute alături de familie şi de cei dragi. De aceea le oferim tuturor posibilităţi de divertisment variate, evenimente speciale şi spectacole în fiecare weekend", a declarat Ecaterina Vanea, Directorul Magazinului Universal Dragonul Roşu.
La parter, pe o suprafaţă de 2.000 de metri pătraţi, clienţii vor găsi produse pentru casă, de tehnomenaj, mini-bricolaj, ornamente, mic mobilier, produse de utilitate în bucătărie, electrocasnice, accesorii pentru baie, cosmetice şi dulciuri.
Supermarketul Mega Image ocupă 1.000 de metri pătraţi, în timp ce 500 de metri pătraţi sunt destinaţi exclusiv echipamentelor sportive, articolelor de pescuit şi jocurilor educative.
La etaj, pe o suprafaţă de 500 de metri pătraţi a fost amenajată o zona destinată produselor vestimentare sportive şi