De la 40 de salariaţi la Direcţia Drumurilor, până la Revoluţie, s-a ajuns la peste 500 de funcţionari la CNADNR, care nu au făcut \"îmbunătăţiri grozave\" în ultimii 18 ani, spune Mihai Boicu. Sursa: RĂZVAN VĂLCĂNEANȚU
Până în 1989, aparatul central al Direcţiei Drumurilor funcţiona foarte bine cu circa 40 de salariaţi şi doi directori, spune Mihai Boicu, cel care a condus instituţia înainte de Revoluţie şi a prins schimbarea de regim. Acum, instituţia care i-a moştenit activitatea, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), are numai pe centrală circa 500 de salariaţi şi 17 directori.
Într-un interviu acordat revistei "Capital", Mihai Boicu vorbeşte despre vremurile când la Administraţia Naţională a Drumurilor (AND) erau numai drumari, dar şi de laudele primite de la Traian Băsescu, pe când era ministrul transporturilor. S-a retras demult din activitatea de la Ministerul Transporturilor, dar nu şi din cea de constructor. Mihai Boicu a administrat destinele drumurilor naţionale din România timp de 17 ani, între 1976 şi 1993, când a ieşit la pensie.
Acum, nu îl găsim la vreo partidă de şah prin Cişmigiu, ci tot activ, în biroul de director al firmei sale de construcţii, Bomaco SRL, în faţa unei mese acoperite de dosare şi schiţe inginereşti. "Am intrat pe uşa din faţă a Palatului CFR (clădirea în care-şi are sediul Ministerul Transporturilor – n.r.) şi am ieşit tot pe uşa din faţă", spune cu mândrie Mihai Boicu, făcând aluzie la succesorii săi demişi în urma unor scandaluri. El nu a avut parte de aşa ceva, nici măcar de vreo contestaţie la licitaţie, "pentru că erau organizate corect".
S-a angajat la Direcţia Drumurilor pe vremea când ministerul era condus de Ion Baicu. Când a ieşit la pensie, ministru al Transporturilor era Paul Teodoru. În cei 17 ani, la şefia Transporturilor s-au perin