Niro Investment Group a finalizat proiectul Magazinul Universal Dragonul Rosu, investitie totala de 15 milioane de euro. Proiectul reprezinta primul concept de spatiu comercial cu marfa en-detail al grupului.
Ca localizare, acesta este situat in incinta zonei comerciale en-gros Dragonul Rosu. Noul magazin are o suprafata totala de 15.000 de metri patrati construiti.
Joi, in prima zi de deschidere cu publicul, noul centru comercial a inregistrat 36.000 de vizitatori, potrivit lui Ion Badea, directorul de PR si imagine al grupului Niro. Vineri, deoarece a fost zi lucratoare, numarul vizitatorilor s-a ridicat la peste 20.000, potrivit reprezentantului grupului.
Galerie Foto
La parter, pe o suprafata de 2.000 de metri patrati se afla produse pentru casa, de tehnomenaj, mini-bricolaj, ornamente, mic mobilier, produse de utilitate in bucatarie, electrocasnice, accesorii pentru baie, cosmetice si dulciuri.
De asemenea, alti 2.200 de metri patrati de spatiu deservesc desfacerea de decoratiuni interioare, perdele, draperii, covoare, mochete, carpete decorative, accesorii pentru casa si corpuri de iluminat. Toate acestea sunt completate de o zona de 1.000 de metri patrati pentru vanzarea de textile pentru casa, asternuturi, perne, pilote, cuverturi, paturi, saltele, fete de masa si mobilier.
Supermarketul Mega Image ocupa 1.000 de metri patrati, in timp ce 500 de metri patrati sunt destinati exclusiv echipamentelor sportive, articolelor de pescuit si jocurilor educative. Parterul cuprinde totodata si standuri de desfacere pentru accesorii si gablonturi, cadouri si cosmetice si un magazin alimentar cu produse exclusiv chinezesti. In plus, la parter mai este amenajata si o pista de bowling.
La etaj, pe o suprafata de 500 de metri patrati a fost amenajata o zona destinata produselor vestimentare sportive si celor