Dupa ce ani in sir ne-a delectat cu caroseriile sale epatante si tehnologiile de varf din industria auto, salonul din toamna aceasta a tarii care a suferit unul din cele mai mari dezastre contemporane, Japonia, expune atentiei publice 50 de modele in premiera, din care 26 masini usoare si de mic litraj.
Noul salon de la Tokyo a fost deschis oficial la 3 decembrie, urmand sa ramana la dispozitia publicului pana la 11 decembrie.
Cele cateva modele de mai jos, prezentate de Pravda dau o idee despre cum gandesc japonezii tehnica auto in perioada cand lumea dezvoltata este cuprinsa de criza.
Suzuki Q-Concept, un model aproape miniatural, dar confortabil, usor de parcat si de patruns printre coloanele aglomerate. O masina mica, dar cocheta, anume pentru doamne.
Nissan PIVO3, alt model mic si cochet, lansat sub sloganul "cucereste lumea cine se strecoara usor prin ea"
Daihatsu "FC SHO CASE", o alta premiera: autoutilitara miniatura
Toyota T-Brain, o masina care te ajuta sa fii original. La salon, Toyota expune cinci premiere mondiale, din care doua vor fi din productia de serie si trei se vor executa la comenzi speciale.
TEEWAVE AR1, produse de firma Subaru, care de altfel va prezenta la salon si o masina puternica, Impreza-S206
Honda AC-X, una din cele trei modele oferite de Honda. Toate trei se livreaza si in variante cu sursa alternativa de energie.
Daihatsu "PICO", un alt liliput auto, lung de 2400 mm, lat de 1000 mm si inalt de 1530 mm.
Dupa ce ani in sir ne-a delectat cu caroseriile sale epatante si tehnologiile de varf din industria auto, salonul din toamna aceasta a tarii care a suferit unul din cele mai mari dezastre contemporane, Japonia, expune atentiei public