Lanţul Selgros Cash & Carry deschide marţi al doilea magazin din Constanţa şi al 19-lea pe care îl deţine în România. Selgros 2 este situat la ieşirea din oraş spre Ovidiu, lângă complexul Tom-Carrefour, pe Bulevardul Tomis nr. 387.
Prin investiţia de 20 de milioane de euro, compania ce face parte din grupul elveţian TransGourmet Holding SE a creat 260 de locuri de muncă. „Magazinul Selgros Constanţa Nord va pune la dispoziţia clienţilor săi un sortiment de 41.000 de produse alimentare şi nealimentare, pe o suprafaţă de vânzare de 10.000 de metri pătraţi.
Noul magazin este amenajat conform noului concept Selgros, care oferă clienţilor un ambient prietenos, elegant şi eficient, cu accesibilitate maximă pentru toate produsele. Vor fi disponibile şi carmangeria, rotiseria şi pescăria marca Selgros“, a declarat Pia Krauss, managerul de marketing al companiei.
Promoţii speciale şi invitat de onoare
În ziua deschiderii, clienţii care cumpără de minimum 300 de lei din noul magazin Selgros Constanţa Nord vor primi premii în bonuri valorice de 500, 100 sau 30 de lei. Pe lângă promoţiile de Sărbători existente în reţeaua Selgros, câteva sute de produse vor avea preţuri speciale, valabile numai în Constanţa, în prima săptămână de funcţionare.
O dată cu lansarea noului magazin, Selgros devine partener oficial al Academiei de fotbal „Gheorghe Hagi“ din Constanţa. Gheorghe Hagi va oferi clienţilor Selgros o sesiune exclusivă de autografe, vineri, 9 decembrie, între orele 15.00 şi 16.00, în magazinul Selgros Constanţa Nord. „Hagi va da astfel lovitura de începere a promoţiilor speciale de la Constanţa“, a anunţat compania. Selgros Cash&Carry România este de peste zece ani unul dintre cei mai importanţi agenţi economici din comerţul românesc. Selgros a înregistrat în anul 2010 o cifră de afaceri de 3,2 miliarde lei şi un profit de peste 100 de mi