Unul dintre vicepreședinții General Motors a recunoscut că Opel trebuie să se inspire de la rivalul Volkswagen, pentru a face profit.
Opel va încheia 2011 pe pierdere.
Pentru ca această situație să nu se mai repete, ar fi nevoie ca Opel să urmeze exemplul rivalului Volkswagen, este de părere unul dintre vicepreședinții General Motors, grupul de peste Ocean care deține brandul cu sediul la Rüsselsheim.
Într-un interviu acordat ”Financial Times” și citat de ”Automotive News”, Steve Girsky, vicepreședinte General Motors, a recunoscut că planul de a face Opel profitabil, până la finele lui 2011, a dat greș.
Va fi al zecelea an de pierdere pentru operațiunea europeană deținută de gigantul auto american, scrie ”AN”.
Girsky, personajul desemnat să-l înlocuiască pe Nick Reilly la cârma filialei europene General Motors, nu s-a sfiit să se declare ”uluit” de profitul pe care Volkswagen reușește să-l facă, în vremuri de criză.
Șeful GM a lăudat, în același interviu, sinergiile dintre mărcile deținute de grupul VW (oferind ca exemplu Skoda, Volkswagen și Audi), care își împart tehnologia și costurile, dar izbutesc să fie mărci de succes, pe segmentele lor.
”Dacă am putea să facem același lucru, am putea prospera, la rândul nostru”, a conchis șeful Opel.