Campania „Viză pentru SUA" 2011 ajunge la publicul interesat din România prin intermediul afişajului stradal. Mesajul campaniei - „Cu cât ne arăţi că ai legături puternice cu România, cu atât e mai uşor să primeşti Viza pentru SUA", concentrat în sintagma „legături puternice cu ţara" - ajunge la public prin intermediul panourilor din Bucureşti şi alte şase oraşe din ţară: Braşov, Cisnădie, Oradea, Botoşani, Vaslui, Sighişoara. Utilizarea afişajului stradal reprezintă o premieră în ceea ce priveşte modalitatea de comunicare cu publicul vizat de campania de comunicare a MAE. Campania „Viză pentru SUA" urmăreşte să îi ajute pe toţi cetăţenii români care doresc să solicite o viză temporară pentru SUA să-şi pregătească mai bine dosarul de candidatură şi să contribuie în acest fel la scăderea ratei de respingeri ale solicitărilor de viză. În acest sens pot consulta recomandările din cadrul secţiunii „Viză pentru SUA" de pe site-ul MAE (http://www.mae.ro/viza-pentru-sua) şi al partenerilor campaniei. Conceptul creativ cu elemente vizuale pentru afişe şi realizarea materialelor campaniei au fost realizate de agenţia de publicitate Grafitti BBDO, iar spaţiile de afişaj stradal au fost oferite pro bono de Affichage România şi News Outdoor România. Detalii suplimentare privind componentele campaniei „Viză pentru SUA" sunt accesibile şi pot fi descărcate de pe site-ul MAE, din cadrul secţiunii „Viză pentru SUA" (http://www.mae.ro/viza-pentru-sua). Parteneri instituţionali: MDRT, Metrorex, ANAT, TAROM. Parteneri din mediul privat: Grafitti BBDO, Affichage România, News Outdoor România. Parteneri mediadin presa centrală şi locală- în ordine alfabetică: Agerpres, Aspecte Diplomatice, Comunicaredepresă.ro, Curentul, Economistul, Gazeta de Sud, Glasul Maramureşului, Hotnews, Informaţia de Alba, Mediafax, Monitorul de Cluj, Monitorul de Vrancea, Money Channel, Monitorul de Suceava, NE