Retelele de comunicatii fixe sacrifica veniturile in luptapentru cota de piata, iar investitiile in retea sunt din ce in ce mai mari, adeclarat, marti, George Makowski, director executiv comercial, segmentulbusiness, al Romtelecom.
"Mergem la actionari si cerem din ce in ce mai multibani pentru investitii in retea", a declarat acesta, adaugand ca piataeste una dominata de cifre.
Totodata, conceptul de loialitate al clientilor pentru unoperator a disparut complet. Seful Romtelecom spune ca jucatorii din online exploateazaretelele de telecom in timp ce investitiile sunt realizate doar de operatori,iar "la sfarsitul zilei, ne temem ca vom ajunge doar niste operatori detevi".
Pentru a contracara acest fenomen, seful Romtelecom spune cacompania sa se concentreaza pe dezvoltarea de noi produse si servicii si sainteleaga nevoile consumatorilor.
Un mesaj similar cu cel al sefului Romtelecom avea, cucateva luni in urma, si Marian Velicu, la vremea aceea senior director incadrul Vodafone Romania. Acesta declaraca este necesara o dezbatere despre un nou model economic in industriacomunicatiilor, in care o parte din investitiile operatorilor sa fie sustinutesi de furnizorii de content. Retelele de comunicatii fixe sacrifica veniturile in luptapentru cota de piata, iar investitiile in retea sunt din ce in ce mai mari, adeclarat, marti, George Makowski, director executiv comercial, segmentulbusiness, al Romtelecom.
"Mergem la actionari si cerem din ce in ce mai multibani pentru investitii in retea", a declarat acesta, adaugand ca piataeste una dominata de cifre.
Totodata, conceptul de loialitate al clientilor pentru unoperator a disparut complet. Seful Romtelecom spune ca jucatorii din online exploateazaretelele de telecom in timp ce investitiile sunt realizate doar de operatori,iar "la sfarsitul zilei, ne temem ca vom aj