Mario Bădescu Skin Care, producătorul de cosmetice premium cunoscut la nivel mondial pentru clientela celebră, este disponibil în România începând cu luna august a acestui an, prin importatorul unic Exclusive Skin Care, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Mario Bădescu are o tradiţie de 44 de ani în domeniul dermato-cosmeticelor. Fiind atât chimist cât si cosmetician, Mario Bădescu, român la origine, a creat o gamă de produse care a revoluţionat lumea cosmeticelor.
George Man, acţionar Exclusive Skin Care: "Mario Bădescu este un brand de nişă foarte bine primit pe piaţa din România, vedete precum Dana Sota, Andreea Raicu, Valentina Pelinel şi Sylvia (DJ Rhino) se numără deja printre clienţii noştri. Avem planuri foarte mari cu acest brand, ne-am propus să deschidem încă două puncte Mario Bădescu, în alte două mall-uri din Bucureşti şi extinderea distribuţiei şi pe alte canale dedicate."
Plecând de la rezultatele de până acum, ţinta de vânzări pentru 2012 este de 1 milion de euro, mizând în principal pe dezvoltarea reţelei de distribuţie. În termeni de cotă de piaţă, Exclusive Skin Care îşi propune o cotă de 5% pentru anul viitor, în condiţiile în care piaţa dermato-cosmeticelor este estimată la 20 milioane de euro.
F.A. Mario Bădescu Skin Care, producătorul de cosmetice premium cunoscut la nivel mondial pentru clientela celebră, este disponibil în România începând cu luna august a acestui an, prin importatorul unic Exclusive Skin Care, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Mario Bădescu are o tradiţie de 44 de ani în domeniul dermato-cosmeticelor. Fiind atât chimist cât si cosmetician, Mario Bădescu, român la origine, a creat o gamă de produse care a revoluţionat lumea cosmeticelor.
George Man, acţionar Exclusive Skin Care: "Mario Bădescu este un brand de nişă foarte bine primit pe piaţa din România, vedete precum Dana Sota