Intact Media Group a prelungit data de inscriere pentru licitatia organizata cu scopul vanzarii de spatiu publicitar, anuntata initial pentru 14 decembrie 2011, astfel ca aceasta va avea loc pe 19 decembrie, potrivit unui comunicat al companiei.
Astfel, sesiunile demo organizate de Bursa Romana de Marfuri (BRM), pe a carei platforma electronica se va desfasura licitatia, vor continua pana pe data de 16 decembrie 2011.
Depunerea de catre participanti a documentatiei de calificare se poate face pana pe 13 decembrie, urmand ca analiza de catre Comisia formata din reprezentanti ai BRM si Intact Media Group, precum si transmiterea rezultatului calificarii sa aiba loc pe 14 decembrie.
Potrivit noilor termene, eventualele contestatii si raspunsuri pot fi trimise in perioada 15-16 decembrie, iar inregistrarea celor calificati in sistemul electronic de licitatie se va face intre 14 si 16 decembrie.
Licitatia se va desfasura pe 19 decembrie, urmand ca rezultatele sa fie confirmate in urmatoarea zi lucratoare.
Motivul deciziei
“Datorita solicitarilor din partea celor care doresc sa participe la Intact Media Auction, termenul de inscriere s-a extins pana pe 13 decembrie, urmand ca licitatia sa se desfasoare pe 19 decembrie, in conditiile anuntate pana acum. Prelungirea termenului de inscriere a fost generata, in egala masura, de intrunirea factorilor necesari pentru confirmare anumarului mare de garantii bancare emise de institutiile de credit externe”, au declarat reprezentantii Intact.
Initial, termenul limita pentru depunerea documentatia de participare la licitatia organizata de Intact Media Group era ziua de 6 decembrie.
Intact Media Group scoate la vanzare, pe Bursa Romana de Marfuri (BRM), 10% din spatiul advertorial pe statiile TV ale grupului, respectiv Antena1, Antena2, Antena3