Doar două din zece companii din România folosesc în prezent serviciile de internet mobil faţă de o medie de două-trei ori mai mare în alte ţări din regiune, astfel că acest segment de piaţă are un potenţial de creştere exploziv în următorii ani, a declarat pentru ZF Benoit Valla, director enterprise marketing al Vodafone.
"Aproximativ două din zece companii folosesc acum datele mobile, iar ţinta noastră este să mărim semnificativ acest procent. În alte ţări din regiune 50-60% din companii utilizează internetul mobil, astfel că potenţialul de creştere există", a spus Valla.
Vodafone va promova serviciile de date mobile şi printr-o nouă platformă online, respectiv un joc video interactiv accesibil la adresa www.managersrl.ro, în care personajele principale sunt actorii utilizaţi de companie în reclamele lansate în urmă cu un an pentru serviciile dedicate firmelor. Campania a fost dezvoltată de MRM Worldwide, agenţia digitală a grupului McCann Erickson.
Care au fost costurile? "Cu până la 40-50% mai mici decât dacă am fi făcut acest proiect în Germania", a spus Richard Ihuel, director, brand and customer experience, Vodafone România, fără a oferi alte detalii. Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, afirmă că este cel mai mare furnizor de servicii telecom de pe piaţa locală pentru clienţii din business.
"Şase din zece companii folosesc un serviciu al Vodafone, iar când ne uităm la numărul total de abonamente, cota noastră de piaţă este de peste 50%", a adăugat Valla. "Aproape 50% din veniturile Vodafone în România vin de la clienţii business, este un segment foarte important pentru noi", a adăugat el. În primul semestru din anul financiar curent Vodafone România a avut venituri de 411 mil. euro. Poziţia de lider pe piaţa de servicii de telecom pentru companii este disputată de mai mulţi ani de zile între Vodafone ş