Neglijată pentru mult timp de investitori şi de autorităţi, Piaţa Romană din centrul Capitalei pare a intra într-un anotimp mai fast. Două case boiereşti din zonă au fost renovate de doi investitori privaţi, iar municipalitatea vrea să construiască un pasaj subteran care să rezolve problema aglomeraţiei din zonă.
La începutul lunii trecute, aici a fost deschis cel de-al treilea concept store din lume al retailerului de modă Stefanel, iar cu doar o săptămână în urmă grupul Librium a intrat şi el pe piaţa din Bucureşti, deschizându-şi tot în Piaţa Romană, o librărie concept.
Atunci când vine vorba despre planurile autorităţilor locale pentru îmbunătăţirea infrastructurii acestei zone şi fluidizarea traficului pietonal, anul viitor va fi pus, cel mai probabil, în practică un proiect ce vizează construirea unui pasaj pietonal subteran şi reabilitarea carosabilului din faţa Academiei de Studii Economice.
De ce au ales reprezentanţii Stefanel să deschisă un concept store în România
"Am hotărât să deschidem un nou concept store în Bucureşti pentru că piaţa din România este una dintre cele mai importante pieţe pentru Stefanel. Mulţumită lungii noastre istorii în această ţară, suntem ferm convinşi că, în ciuda crizei, legătura pe care o avem cu această piaţă este puternică, deci este fundamental să avem aici un nou concept store", a declarat, pentru gândul, Giuseppe Stefanel, directorul general al brandului italian de modă.
Magazinul inaugurat în Piaţa Romană este proiectat de către un studio de arhitectură din Londra care este specializat în spaţii dedicate modei, conform reprezentanţilor companiei de consultanţă imobiliară Conadi, care a intermediat închirierea spaţiului din centrul Capitalei de către brandul Stefanel.
Giuseppe Stefanel alături de fiul său Carlo, managerul brandului de modă în România.
El este