Renania, distribuitor de echipamente din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, ţinteşte vânzări de 6 milioane de euro, pe segmentul de încălţăminte de protecţie pentru anul viitor, cu 8% mai mari decât în 2011. Compania a încheiat recent un acord de exclusivitate cu Jal Group, liderul european în domeniu, care urmează să genereze vânzări estimate la circa 500.000 euro în următoarele 12 luni.
Potrivit aprecierilor Renania, companiile româneşti alocă în medie 12 euro pentru o pereche de încălţăminte de protecţie, în timp ce firmele occidentale cheltuiesc aproximativ 60 euro. "Există un decalaj considerabil al României în ceea ce priveşte calitatea, cantitatea şi preţul achiziţiilor de încălţăminte. Condiţiile economice actuale oferă perspective ca acest decalaj să se păstreze", a declarat, într-un comunicat, Orlando Szasz, directorul general Renania.
Renania estimează că România poate absorbi anual circa 1.200.000 de perechi de încălţăminte de protecţie, în valoare totală de circa 15 mil. euro, nivel care se va menţine şi anul viitor. Pentru 2012, compania îşi propune să atingă o cotă de piaţă de 38% pe acest segment, respectiv o creştere a vânzărilor în acest segment cu 8% mai mare faţă de 2011.
Încălţămintea de protecţie are un spectru larg de utilizare în construcţii, industria auto, exploatarea şi prelucrarea petrolului şi a gazelor naturale, domeniul farmaceutic, alimentar, energie şi electronic.
Jal Group este liderul pieţei europene de încălţăminte de protecţia muncii, cu vânzări de 48 de milioane de euro în 2009 şi o cotă de piaţă de 30% pentru brandurile Jallatte şi Aimont, care se regăsesc şi în portofoliul Renania.
Renania, distribuitor de echipamente din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, ţinteşte vânzări de 6 milioane de euro, pe segmentul de încălţăminte de protecţie pentru anul viitor, cu 8% mai mari decât în