Ediţia de marţi seară a emisiunii „Sub semnul întrebării", moderată de Robert Turcescu pe B1 TV, a fost lider pe nişa televiziunilor de ştiri cu o cotă de piaţă de 2.3%, depăşind Realitatea TV şi Antena 3.
B1 a înregistrat pe targetul comercial 18 - 49 de ani din mediul urban, o cotă medie de piaţă de 2.3%, în timp ce Realitatea TV obţinea, pe acelaşi interval orar (20.00 - 22.00), o medie de 1.7%, iar Antena 3, 1.5%.
Emisiunea lui Ion Cristoiu, „Ultimul cuvânt" a ieşit pe locul doi în rândul televiziunilor de ştiri pe targetul All Urban, cu o medie de share de 2.7%, în faţa Realităţii TV care obţinea 2.4%. B1 a depăşit Realitatea TV şi cu ştirile de la miezul nopţii cu o cotă de piaţă de 2.3%, timp în care Realitatea TV înregistra o cotă de piaţă de 2.2%.
Astfel, B1 TV s-a clasat ieri pe locul doi în prime time (19.00-23.00) în rândul televiziunilor de ştiri, pe publicul comercial 18 - 49 de ani, cu o medie de share de 1.8%.