Producătorii de autoturisme pun mare preț, în ultima vreme, pe soluțiille digitale de conectare la spațiul virtual și la rețelele de socializare. Renault va prezenta o tabletă care va echipa viitoarele sale modele.
Oricât ar părea de neverosimil, trendul eco pare să intre într-un oarecare con de umbră în industria auto.
În ultima vreme, producătorii de mașini pun mare preț pe soluțiille digitale de conectare la spațiul virtual și la rețelele de socializare.
Lucru care se poate lesne remarca în spoturile care însoțesc lansările celor mai noi modele, unele care pun în prim-plan găselnițele tehnologice din această zonă.
Renault a anunțat astăzi că va prezenta, la salonul ”LeWeb’11”, cea mai importantă expoziţie europeană a antreprenorilor din digital, o tabletă - R-LINK - care va echipa viitoarele sale modele.
Ați citit bine - o tabletă. Tactilă și conectată, după cum a ținut să precizeaze producătorul.
R-LINK are un ecran tactil de 7 inchi, cu comenzi pe volan și recunoaștere vocală, care-i permite șoferului să controleze funcționalitățile sistemului fără a-și lua ochii de la traseu.
Tableta furnizează soluții de conectivitate cu un set de aplicații via AppStore (R-LINK Store).