După aprobarea de către Consiliul Local a bugetului pe anul 2011, care a fost mai mic comparativ cu acela de anul trecut, în Codlea a început un amplu program de reabilitare şi modernizare a întregii infrastructuri. Acesta a constat în lucrări de asfaltare a străzilor pe care s-a refăcut reţeaua de apă potabilă şi canalizare, reprofilări de străzi, amenajări de noi parcări de reşedinţă, refacerea trotuarelor degradate, plombarea tuturor gropilor apărute în carosabil, ridicarea la cotă a capacelor de canalizare (acolo unde era cazul), precum şi realizarea de rigole.
După ce primarul municipiului, Alexandru Popa, a aprobat referatul întocmit de personalul de specialitate din cadrul instituţiei pe care o conduce, operaţiunile despre care vorbim au început pe câteva străzi. S-a stabilit, astfel, o ordine de priorităţi, iar lucrările ce urmau să fie executate au făcut parte integrantă din contractul încheiat privind delegarea gestiunii serviciilor de întreţinere şi reparare a drumurilor publice prin concesiune. Primarul spunea, la vremea respectivă, că aceste lucrări realizate de către firmele contractante au ca rezultantă fluidizarea şi închiderea inelelor de trafic, modernizarea pietonalului şi amenajarea de noi parcări de reşedinţă.
La început
a fost... drumul
Codlea-Hălchiu
Primul tronson pe care s-a început, în a doua jumătate a lunii iunie, să se acţioneze asupra carosabilului - prin plombare, nivelare şi asfaltare - a fost şoseaua care duce de la Codlea la Hălchiu, asta după ce Primăria a predat în prealabil amplasamentul aferent acestei lucrări de reabilitare. Următoarele străzi pe care s-a acţionat, prin asfaltare şi refacerea sistemului rutier, au fost străzile pe care s-a înlocuit reţeaua de apă potabilă şi introdus canalizarea. Este vorba despre străzile Cetăţii (tronson cuprins între parcarea de la Biserica ortodoxă şi