Afacerile agentiei de turism romaneasca TravelBiz au crescut in primele noua luni din acest an la 3,2 milioane de euro, pe fondul avansului de peste 20% a vanzarilor pe segmentul de turism corporate. Vezi care au fost tendintele pe acest domeniu.
„Dupa o perioada destul de dificila din punct de vedere al vanzarilor pe segmentul corporate si in ciuda semnalelor pesimiste din piata ce preconizeaza o noua criza, in acest an am inregistrat o crestere peste asteptari pe acest tip de servicii. Un rol important in aceasta crestere l-au avut evenimente de diverse tipuri organizate pentru companiile care ne sunt clienti, dar si castigarea unor clienti noi, atat din mediul privat, cat si din cel public” declara Simona Veteleanu, director general TravelBiz (foto).
Segmentul corporate reprezinta 80% in totalul cifrei de afaceri a companiei.
Potrivit datelor TravelBiz, sesi s-a inregistrat o schimbare a tipului de cerinte pentru acest tip de evenimente si o relativa diminuare a bugetelor alocate, numarul total de evenimente a crescut.
„Schimbarea cea mai importanta este aceea ca in locul unor evenimente in locatii mai indepartate si cu o durata mai lunga, acum sunt preferate locatiile din apropierea Bucurestiului, iar durata medie s-a redus la 1-2 zile. Numarul de evenimente, insa, a crescut simtitor. Cu aceasta ocazie, am observat o revigorare a pietei de training, multe din aceste evenimente fiind organizate in scopul perfectionarii angajatilor”, se mai arata in comunicat.
De asemenea, compania a inregistrat o crestere simtitoare a cererii de vouchere destinate recompensarii angajatilor sau partenerilor de afaceri, dar si pentru oferirea acestora ca premii la diverse promotii organizate de companiile respective.
“Din pacate, am inregistrat o scadere, insa, de 5-10% pe segmentul de turism individual, acolo unde panica asteptarii unei noi cr