După ce au lucrat în ritm alert timp de două luni, pentru a rămâne în grafic, constructorii autostrăzii Nădlac-Arad, parte a coridorului IV paneuropean trebuie să dărâme aproape tot ce au ridicat până acum din cauza pământului care nu poate susţine noua construcţie.
Potrivit unor surse din cadrul societăţii Romstrade, care se ocupă de realizarea autostrăzii, citate de aradon.ro, mii de tone de pământ care au fost aranjate şi ridicate pentru a susţine viitoarea autostradă trebuie împrăştiate şi înlocuite cu alt sortiment de pământ.
„Actualul pământ nu se tasează şi se împrăştie singur. S-a încercat tasarea lui de nenumărate ori şi cu nenumărate tipuri de utilaje, dar degeaba. S-a încercat chiar amestecarea solului cu pricina cu argilă, un tip de pământ care
Premierul Emil Boc şi ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, au inaugurat în luna octombrie şantierul autostrăzii Nădlac-Arad. Pe atunci, oficialii din Guvern anunţau că lucrările trebuie să se desfăşoare conform graficului prestabilit, termenul de predare al lucrării fiind 2013, iar orice întârziere va fi penalizată.