Peste 55% din populaţia ţării crede în Moş Crăciun, deoarece acest lucru le aduce aminte de perioada copilăriei, relevă un studiu făcut de Liberty Center.
„Asociat cu perioada copilăriei, cu momentele petrecute alături de familie şi cu ideea de speranţă, Moşul rămâne unul dintre cele mai puternice simboluri ale Crăciunului la români", a spus Mihaela Ciceu, reprezentant al companiei care a comandat studiul. Cercetarea a fost efectuată pe un eşantion de 1.167 de persoane cu vârste cuprinse între 10 şi 60 de ani, iar rezultatele au arătat că femeile cred în Moş Crăciun într-o mai mare măsură decât bărbaţii.
Gadgeturile, cadoul preferat
Dacă tot consideră că Moş Crăciun există, românii ştiu şi ce să-i ceară cadou. Astfel, majoritatea persoanelor îşi doresc gadgeturi şi vacanţe în străinătate. De pe lista cu dorinţe nu au lipsit însă nici hainele şi nici accesoriile, iar 4,54% din respondenţi au afirmat că şi-ar dori bijuterii sau parfumuri. „Am observat că, de la an la an, creşte numărul persoanelor care îşi doresc gadgeturi de Crăciun, şi aici mă refer la telefoane de ultimă generaţie, tablete sau playere muzicale", a adăugat Mihaela Ciceu.