Businessurile cu brazi de Craciun pe Internet merg foartebine, in ciuda concurentei reprezentate de marile lanturi de magazine care au avansat tot mai mult in ultimii ani laacest capitol. Care sunt cifrele oficiale si estimarile pentru acest segment, catsi pretul brazilor din acest an, ne spun doi dintre jucatorii din piata de profil.
Reprezentantii proiectului brazidecraciun.ro,divizia sezoniera a grupului floridelux.ro, prevad vanzari de 200.000 de euroin perioada sarbatorilor de iarna din acest an, asteptand o crestere foartemare a vanzarilor, in special in cazul persoanelor fizice aflate in provincie,al caror interes pentru comenzile online este din ce in ce mai crescut.
Companiile aloca aproximativ aceleasi bugete ca siin 2010, cu o crestere mica in acest an, potrivit lui Marius Dosinescu,business development manager la brazidecraciun.ro.
In 2010, proiectul a avut o cifra de afaceri de125.000 de euro, in crestere fata de 2009, cand s-au inregistrat 80.000. Cotade piata a afacerii brazidecraciun.ro este de 15%.
Magazinuldebrazi.ro se asteapta cavanzarile din aceasta iarna sa se dubleze fata de aceeasi perioada a anuluitrecut, ajungand in jurul a 100.000 de euro, cifra sustinuta in special devanzarile brazilor cu radacina.
Oficialiifirmei se bazeaza in aceste estimari pe evolutia afacerii de la deschidereamagazinului online: anul trecut, urmator lansarii, au inregistrat o crestere cu110% a cifrei de afaceri. Reprezentantii firmei spun ca au primit comenzi cu livrare programata inca din 15 noiembrie,inregistrandu-se deja un ritm alert de vanzari.
Magazinuldebrazi.roeste parte a Silva Group Romania, care se ocupa cu importul, distributia,comertul en gros si retail-ul de pomi de Craciun, organizand targuri de brazisi puncte de vanzare in Bucuresti. Pentru firma ca intreg, oficialii SilvaGroup se astea